Startende ondernemers

Wilt u ondernemer worden, als ZZPer aan de slag of een eigen onderneming beginnen? Dan bent u bij Auwens Administratie aan het juiste adres.
Wij zijn zeer ervaren en veel van onze klanten die als startende ondernemer bij ons hun administratie onder hebben gebracht zijn uitgegroeid tot goed lopende bedrijven.

Waarom als startende ondernemer uw administratie uitbesteden aan Auwens Administratie

Uit onderzoek is gebleken dat 50% van de startende ondernemers stopt voordat zij met hun bedrijf 5 jaar bestaan. Veelal zijn startende ondernemers onvoldoende voorbereid en hebben zij geen goed plan, of ze houden zich gewoonweg niet aan de planning. Het niet op orde hebben van de administratie staat al jaren hoog in de top 10 van oorzaken waardoor het mis gaat. Veel startende ondernemers hebben niet eens door dat ze naar de rand van de afgrond bewegen. Het is moeilijk om de juiste beslissingen te maken wanneer u niet weet hoe u er financieel voor staat.

Als u als startende ondernemer een eigen bedrijf begint is dat een mooie en spannende tijd. Er zijn veel zaken die geregeld moeten worden en vaak is dat een onbekend terrein.
Voor Auwens Administratie is dat juist een bekend terrein en zijn al veel starters geholpen met het geven van de juiste antwoorden op de vele vragen en een goed advies.

Als startende ondernemer krijgt u bij Auwens Administratie het eerste jaar starterskorting. Wilt u hier meer over weten dan kunt u  contact met ons opnemen en helpen wij u graag.

Advies en begeleiding

Wij helpen starters graag bij het volledige traject, waaronder het opstellen van een ondernemingsplan en/of het verzorgen van een financieringsaanvraag. Daarnaast is het van groot belang dat de fysieke administratie op de juiste manier verzameld en geordend wordt zodat u een stabiele administratie heeft die aan alle eisen voldoet.

Wij helpen of adviseren je bij het:

  • Opzetten/inrichten van je administratie;
  • Opstellen van je facturen (factuurvereisten);
  • Opstellen van een ondernemingsplan;
  • Opstellen van een begroting;
  • Het in kaart brengen van fiscale risico’s en mogelijkheden.

Een goed begin…

Juist de beginfase bij het opstarten van een nieuwe onderneming is cruciaal, want een goed begin is het halve werk!

Hieronder alvast een overzicht van zaken waaraan u moet denken bij het starten van een eigen bedrijf.

  • Rechtsvorm
  • Ondernemingsplan
  • Huisvesting
  • Kamer van Koophandel
  • Belastingdienst
  • Administratie
  • Bank en verzekeringen
  • Vergunningen
  • Personeel

Door het contactformulier in te vullen kunt u al uw wensen bij ons kenbaar maken. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op en bespreken de mogelijkheden met u. Wilt u graag direct een vrijblijvende afspraak? Klik hier en bel ons direct om een vrijblijvende afspraak te maken zodat u kunt gaan starten met ondernemen!

 

Home
Over ons
Tarieven
Nieuws
Handige linken

Contact

startende ondernemers