Startende ondernemers

Als u als startende ondernemer een eigen bedrijf begint is dat een mooie en spannende tijd. Er zijn veel zaken die geregeld moeten worden en vaak is dat een onbekend terrein.
Voor Auwens Administratie is dat juist een bekend terrein en zijn al veel starters geholpen met het geven van de juiste antwoorden op de vele vragen en een goed advies.

Advies en begeleiding

Wij helpen starters graag bij het volledige traject, waaronder het opstellen van een ondernemingsplan en/of het verzorgen van een financieringsaanvraag. Daarnaast is het van groot belang dat de fysieke administratie op de juiste manier verzameld en geordend wordt zodat u een stabiele administratie heeft die aan alle eisen voldoet.

Een goed begin…

Juist de beginfase bij het opstarten van een nieuwe onderneming is cruciaal, want een goed begin is het halve werk!

Hieronder alvast een overzicht van zaken waaraan u moet denken bij het starten van een eigen bedrijf.

  • Rechtsvorm
  • Ondernemingsplan
  • Huisvesting
  • Kamer van Koophandel
  • Belastingdienst
  • Administratie
  • Bank en verzekeringen
  • Vergunningen
  • Personeel

Door het contactformulier in te vullen kunt u al uw wensen bij ons kenbaar maken. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op en bespreken de mogelijkheden met u. Wilt u graag direct een vrijblijvende afspraak? Klik hier en neem direct contact op zodat u kunt gaan starten met ondernemen!

startende ondernemers